Copywriting – pisanie tekstów
Jak kupić uwagę klienta i jak zaoferować mu to co potrzebuje?







“Słowa to nie tylko to co czytasz, ale też cała komunikacja werbalna. Dobry copywriting to sztuka kreowania wielowymiarowego komunikatu.”
Mariusz Żabicki
Właściciel / Copywriter
Teksty, które napiszę..
będą charakteryzowały:
- język korzyści
- poprawność językowa
- optymalizacja SEO (na dodatkowe zamówienie)
Jakość tekstów opiera się na..
- Doświadczeniu przy współpracy z różnymi firmami i na różnych stanowiskach
- Dużej kreatywności oraz ciągłbym szukaniu świeżośc
3 x ZYSK
Dobry tekst to potrójny zysk:
– zadowolony klient
– zadowolony przedsiębiorca (bo przecież klient zadowolony)
– i wreszcie: zadowolony GOOGLE, które w nagrodę podwyższa ranking strony w wynikach wyszukiwania, na frazy kluczowe dla danej strony
Dojrzały copywriting
Nasze teksty nie mnożą się w mikrofalówce. Nasze teksty dojrzewają w piekarniku kreatywności.