Copywriting – pisanie tekstów

Jak kupić uwagę klienta i jak zaoferować mu to co potrzebuje?

teksty-strona
seo-copy
szeptanka
spoty
media-spolecznosciowe
maile
motywacyjne

„Słowa to nie tylko to co czytasz, ale też cała komunikacja werbalna. Dobry copywriting to sztuka kreowania wielowymiarowego komunikatu.”

Mariusz Żabicki
Właściciel / Copywriter

Teksty, które napiszę..

będą charakteryzowały:

  1. język korzyści
  2. poprawność językowa
  3. optymalizacja SEO (na dodatkowe zamówienie)


Jakość tekstów opiera się na..

  1. Doświadczeniu przy współpracy z różnymi firmami i na różnych stanowiskach
  2. Dużej kreatywności oraz ciągłbym szukaniu świeżośc

3 x ZYSK

Dobry tekst to potrójny zysk:
– zadowolony klient
– zadowolony przedsiębiorca (bo przecież klient zadowolony)
– i wreszcie: zadowolony GOOGLE, które w nagrodę podwyższa ranking strony w wynikach wyszukiwania, na frazy kluczowe dla danej strony

Dojrzały copywriting

Nasze teksty nie mnożą się w mikrofalówce. Nasze teksty dojrzewają w piekarniku kreatywności.


Współpraca